Stel hier je vraag

Betaling nog niet verwerkt

Waarom is mijn betaling nog niet verwerkt?

Image Heb je jouw betaling langer dan 7 werkdagen geleden gedaan?
Image Heb je deze naar het juiste rekeningnummer (NL03 COBA 0 733959717) overgemaakt?
Image Heb je je mobiele nummer, klantnummer of factuurnummer vermeld als kenmerk?

Als je alle vragen met 'JA' kunt beantwoorden, neem dan contact met ons op!

Het is moeilijk om een zoekgeraakte betaling te achterhalen. Je helpt ons daarom enorm als je de volgende informatie al op een rijtje hebt:
• Datum van betaling (en evt. tijd)
• Betaald bedrag, t/m centen achter de komma
• Betalingskenmerk dat je hebt gebruikt (klantnummer / factuurnummer of mobiel nummer)
• Of de naam en het rekeningnummer overeen komen met de gegevens die bij ons bekend zijn
• Of je de betaling vanaf je eigen rekeningnummer hebt gedaan, of van bv. familie of partner

Neem contact met ons op

Onze afdeling Incasso probeert een zoekgeraakte betaling binnen 5 werkdagen te verwerken. Zodra de betaling goed is verwerkt, zie je deze terug op My T-Mobile.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact