Stel hier je vraag

Problemen Apps Betalen via T-Mobile Factuur

Waarom kan ik geen Apps Betalen via mijn T-Mobile Factuur?

Hieronder vind je een aantal foutmeldingen en de daarbij behorende oplossingen.

Account is niet meer beschikbaar
• Je hebt een blokkade ingesteld. Deze kun je verwijderen op My T-Mobile
• De optie is tijdelijk geblokkeerd door een betalingsachterstand. Na betaling van het openstaande bedrag, wordt de blokkade verwijderd.
• Je bent een nieuwe klant. Pas nadat je de eerste 2 facturen hebt betaald, kun je gebruik maken van apps betalen via je factuur.


Lossen bovenstaande oplossing niets op? Neem contact met ons op. Houd het IMEI-nummer van je toestel gereed zodat wij je goed kunnen helpen. Dit nummer vind je door op je toestel *#06# in te typen.

Account komt niet in aanmerking voor mobiele betalingen
Er zijn inderdaad bepaalde abonnementen en situaties, waarbij Apps Betalen via T-Mobile Factuur niet mogelijk is. Namelijk:
• Zakelijk Helder
• Data Connect
• T-Mobile PrePaid
 
Abonnement standaard geblokkeerd
• Zakelijke klanten hebben standaard een blokkade op 'Apps Betalen via T-Mobile Factuur'. Het aanpassen van deze blokkade kan via My T-Mobile.

Aankoop overschrijdt transactielimiet
• Per aankoop geldt een limiet van € 70,00. Koop je een app die duurder is, dan is het nodig een andere betaalmethode te selecteren. Ook is er een maandelijkse limiet, namelijk € 250,00. Deze maandelijkse limiet is per kalendermaand. Omdat je T-Mobile factuur niet gelijk loopt met de kalendermaand, kan het maximum bedrag op je factuur hoger uitvallen dan € 500,-. Je kunt een overzicht van alle aankopen terugvinden in jouw Google Play account.  

Foutmelding met instellingen Appstore
• Neem contact op met de eigenaar van de store, bijvoorbeeld  Google als je problemen hebt met Google Play. T-Mobile kan hierbij helaas niet helpen.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact