Stel hier je vraag

Beltegoed via T-Mobile opwaardeer App niet ontvangen

Ik heb betaald via de T-Mobile PrePaid opwaardeer App, powered by Alphacomm, maar mijn beltegoed (nog) niet ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat je je beltegoed niet hebt ontvangen door één van de volgende redenen:

- Een verkeerd ingevoerd mobiel nummer
- Je betaling is niet juist ontvangen
- T-Mobile heeft vertraging of problemen met het afleveren van sms-berichten, controleer handmatig je saldo via My T-Mobile of sms. Als er 2 uur na de betaling nog steeds geen beltegoed is bijgeschreven, dan kun je contact opnemen met Alphacomm.

Klachtenprocedure
Ben je niet tevreden over de diensten in de T-Mobile opwaardeer App of heb je een klacht, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Alphacomm. Dit kan telefonisch, via email of via het contactformulier in de app. De gegevens vind je in de app. Voor antwoorden op veel gestelde vragen raden wij aan eerst de FAQ-pagina in de app goed door te lezen. Als je vraag daarmee niet is beantwoord, gebruik dan het contactformulier in de app.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact