Stel hier je vraag

Gestolen / verloren toestel (zakelijke klant)

Wat kan ik doen als mijn zakelijke toestel kwijt of gestolen is?

1. Simkaart blokkeren
Laat uw simkaart zo snel mogelijk blokkeren! Alle gemaakte kosten tot het moment van de blokkering, zijn namelijk uw je eigen rekening.

Voor het blokkeren van uw sim kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week terecht op uw online omgeving, en natuurlijk telefonisch bij Team T-Mobile Zakelijk (telefoonnummer 0800 7112). Vanuit het buitenland belt u +31 6 2400 7112.

Blokkeer de simkaart eenvoudig online

2. Vraag een nieuwe simkaart aan
Zakelijke klanten met Gegarandeerd (Plus), kunnen contact opnemen met onze reparatiepartner ProAssist op 034 - 463 6301.
Zakelijke klanten zonder T-Mobile Gegarandeerd (Plus) kunnen zelf online een nieuwe simkaart bestellen of contact opnemen met Team T-Mobile Zakelijk. Zelf aanvragen is altijd goedkoper dan via Team T-Mobile Zakelijk. De prijs van een (duo)simkaart vindt u op de prijslijst van het abonnement waarvan u gebruikmaakt.

Vraag online een simkaart aan

3. Een eventuele nieuwe telefoon
U kunt een nieuwe telefoon aanschaffen in combinatie met een contractvernieuwing. U kunt uw abonnement vernieuwen vanaf 6 maanden voor het eind van de vaste contractperiode.
Loopt uw abonnement langer dan 6 maanden door? Dan biedt T-Mobile de optie tot vevroegd verlengen.

Lees meer over vervroegd verlengen 

Heeft u een aanvullende verzekering afgesloten bij uw telefoon, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw verzekeraar.
• Verzekering gestart vanaf 14/01/2013: ACE Verzekeringen, 0348 - 462 813 (ma t/m za 09.00 - 20.00 uur) 
• Verzekering gestart vóór 14/01/2013: ProAssist, 0344 - 636 326 (ma t/m vr 08.00 - 22.00, za-zo 09.00 - 22.00 uur)

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact