Stel hier je vraag

Aanpassen Go- of Stel Samen & Stel Bij-abonnement

Hoe kan ik mijn T-Mobile abonnement aanpassen?

Heb je een Go-abonnement, of een Stel Samen & Stel Bij-abonnement? Image
Dan kun je per maand je abonnement aanpassen.

Dit geldt voor jou:
Image Bundels mogen omhoog én omlaag.
Image Wijzigen van de belbundel én databundel mag 1x per factuurmaand.
Image Kortingen die op je contract staan kunnen wijzigen als je je bundel aanpast.
Image Met Stel Samen & Stel Bij kun je bundels ook helemaal uit zetten. Een bundel weer aanzetten kan altijd.


Pas je abonnement aan op My T-Mobile 

Heb je géén Go of Stel Samen & Stel Bij, maar een ouder abonnement?
Lees dan hier hoe je je abonnement kunt aanpassen

Goed om te weten
Je betaalt de maandkosten altijd 1 maand vooruit. Als je je abonnement aanpast, moet er dus wat gecorrigeerd worden. De 1e factuur na de aanpassing ziet er daarom anders uit.
Lees meer over je factuur na een wijziging

Wil je weten wat er met je korting gebeurt als je je abonnement bijstelt? Log dan in op My T-Mobile; voordat je de wijziging doet, zie je wat je nieuwe maandprijs (inclusief korting) wordt.
Let op! Als je een speciale hoge korting ontvangt, bijvoorbeeld naar aanleiding van een Shop-opening, vervalt deze hoge korting bij het bijstellen van je abonnement. In plaats daarvan ontvang je dan een lagere korting; de hoge korting kun je niet meer terugkrijgen.

De wijziging gaat direct in na de bevestiging op je scherm. Maar de Verbruikstatus op My T-Mobile laat de wijziging soms niet meteen zien.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact