Stel hier je vraag

Uitleg alleen toestelbetaling

Wat kan ik wanneer ik alleen een toestelbetaling heb?

Heb je alleen een toestelbetaling, dan hebben we met je afgesproken dat je alleen betaalt voor het toestel wat je hebt gekregen bij je contract. Je betaalt niet meer voor belminuten, datategoed of andere netwerkdiensten die onderdeel waren van je contract.
Ook kan je geen gebruik meer maken van je T-Mobile simkaart en je hebt ook geen telefoonnummer meer bij T-Mobile. Dit heeft ook gevolgen voor de service die we aan je kunnen geven.
Hieronder zetten we de veranderingen voor je op een rij.

My T-Mobile
Je kunt geen gebruik meer maken van My T-Mobile. Hierdoor kun je bepaalde zaken, zoals het wijzigen van je adresgegevens, niet meer zelf online doorgeven. Maar als je contact met ons opneemt regelen wij het voor je.

Factuur
Je krijgt voortaan een factuur per post. Omdat je niet meer online je factuur kan bekijken, sturen wij de factuur maandelijks naar je toe. Je hoeft niet extra te betalen hiervoor. Op de factuur staat hoeveel je per maand betaalt voor je toestel.

Toestel
Je kunt een defect toestel niet meer zelf aanmelden voor reparatie, daar heb je namelijk een My T-Mobile account voor nodig. Wel kun je veel uitleg over je toestel vinden via Toestelhulp. En als je telefoon defect is, neem dan contact met ons op.

T-Mobile Extra
Je kunt geen T-Mobile Extra artikelen meer bestellen uit de catalogus, daar heb je namelijk een My T-Mobile account voor nodig. Wel spaar je nog steeds punten voor je facturen en kun je de catalogus bekijken. Wil je een bestelling plaatsen of je puntensaldo bekijken, neem dan contact met ons op.

Wil je toch weer kunnen bellen, sms-en of mobiel internet gebruiken via T-Mobile? Dan kun je gewoon een nieuw abonnement afsluiten.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact