Stel hier je vraag

Doorschakelen telefoongesprekken voor zakelijke klanten

Hoe kan ik telefoongesprekken doorschakelen naar een ander telefoonnummer?

Je kunt als zakelijke klant inkomende telefoongesprekken doorschakelen naar een ander telefoonnummer. De manier waarop, hangt af van het abonnement dat je hebt. Kijk hieronder welke uitleg voor jou van toepassing is. Houd er rekening mee dat de codes alleen werken als je op het netwerk van T-Mobile Nederland zit. Het werkt dus niet in het buitenland. In dat geval kun je de BRAS portal gebruiken om de doorschakelingen in te stellen.
 
T-Mobile Zakelijk, Helder, Zakelijk Optimaal & Flex Bedrijfsbundel met VMI
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.

• Bij geen gehoor: *61telefoonnummer   (uitzetten: #61)
• Bij geen bereik: *62telefoonnummer   (uitzetten: #62)
• Bij in gesprek: *90*telefoonnummer   (uitzetten: #90)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: *21*telefoonnummer   (uitzetten: #21)

Voorbeeld: wil je alle inkomende gesprekken doorschakelen naar 06 1234 5678, toets dan: *21*0612345678 en de beltoets.

Zie ook onze instructies voor het instellen van jouw voicemail.
 
Alle andere abonnementen
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.

• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer#   (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer#   (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer#   (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer#   (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: wil je alle inkomende gesprekken doorschakelen naar 06 1234 5678, toets dan: **21*0612345678# en de beltoets.

Kosten
Het instellen van een doorschakeling kost niets. Als je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld, dan betaal je voor het gesprek vanaf uw telefoon naar het telefoonnummer waarnaar je hebt doorgeschakeld. Dus: als je een doorschakeling instelt naar een niet-Nederlands telefoonnummer, gelden er aangepaste tarieven.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact