Stel hier je vraag

Mobiel internet werkt niet

Waarom kan ik niet internetten in Nederland?

Als je niet kunt internetten, kan dit verschillende oorzaken hebben.
• controleer eerst de internetinstellingen in je telefoon
• zet je telefoon een keer uit en weer aan
• controleer of je gebruikmaakt van de nieuwste softwareversie
• Heb je een sms’je gekregen over de snelheid van je internetbundel? Maak dan via je telefoon je keuze op t-mobile.nl/verbruik of je op lage snelheid door wilt internetten in Nederland of een MB-aanvuller wilt toevoegen. Heb je Datavrije Muziek? Dit blijft dan gewoon mogelijk.

In de T-Mobile Toestelhulp vind je stap-voor-stap instructies voor het instellen van onder andere Mobiel Internet op je mobiele telefoon.

Mogelijk ben je buiten het bereik van het 3G-netwerk en kun je daarom niet internetten. Via de dekkingskaart op onze website kun je de dekking controleren, zien waar werkzaamheden en storingen zijn en kun je een eventuele vraag of klacht rechtstreeks aan ons doorsturen.

Heb je het vermoeden dat je toestel defect is? Neem dan de Troubleshoot door.

Uiteraard kun je ook telefonisch contact met ons opnemen als je er zelf niet uitkomt, zodat onze medewerkers je verder van dienst kunnen zijn.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact