Klantenservice: T-Mobile is nu Odido

Odido Service

De Klantenservice van T-Mobile is nu Odido Service. Wil je contact opnemen met de Klantenservice van T-Mobile? Dan doe je dit vanaf nu bij Odido Service.

Heb je vragen nu T-Mobile verder gaat als Odido? Dat begrijpen we. Ga snel verder naar Odido Service of lees hieronder de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

  • Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je bent gewend van T-Mobile.

  • De T-Mobile Klantenservice is Odido Service geworden. Een nieuwe naam, met nóg persoonlijkere service.

    Naar Odido Service
  • We laten je graag zien dat het anders kan, menselijker. Begrijpelijk en makkelijk, zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft. Ieder op een eigen manier. En daar past een nieuwe naam bij.

  • Odido biedt het beste van Mobiel, Glasvezel en TV, bereikbaar voor iedereen. Bij Odido profiteer je van dezelfde voordelen als bij T-Mobile. Alleen geeft Odido je ook toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daarbuiten. En kunnen opa en oma gewoon in het familieabonnement. Bovendien heeft Odido niet 1, maar 4 mobiele Unlimited abonnementen. En 3 abonnementen met databundels. Zodat er altijd 1 bij je past.

  • Alles wat te maken heeft met je abonnement, voorwaarden en tarieven blijft hetzelfde . Ook blijven de T-Mobile Shops open, dat zijn vanaf nu Odido Shops. Want we zijn nieuw, maar toch ook weer niet. Met miljoenen klanten zijn we al behoorlijk ervaren. Dus al het goede blijft, natuurlijk. En er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden bij.

  • We heten dus vanaf nu Odido. Maar je abonnement verandert niet. Je belminuten, sms’jes en databundels blijven hetzelfde. De einddatum van je contract blijft ook gelijk. En wel zo belangrijk: de tarieven ook. Dat vinden we normaal. Fijn om te lezen, toch?