Stel hier je vraag

Afwijzing zakelijk abonnement

Waarom is mijn aanvraag voor een zakelijk abonnement afgewezen?

Bij de aanvraag van ieder nieuw zakelijk abonnement voert T-Mobile een risico-onderzoek uit en vragen wij faillissements- en betalingsinformatie op. Naar aanleiding van dit onderzoek word je aanvraag direct geaccepteerd, vragen wij om een aanbetaling, of word je aanvraag afgewezen. Ook kan het zijn dat je alleen een abonnement zónder toestelbetaling mag afnemen.
 
Je kunt de reden van afwijzing schriftelijk bij T-Mobile opvragen: T-Mobile Klantenservice BV, T.a.v. Zakelijke Acceptatie, Antwoordnummer 17204, 2501 VH Den Haag.
Stuur dan een kopie mee van een geldig legitimatiebewijs en van een bankafschrift (maximaal 2 maanden oud).

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact