Stel hier je vraag

Inloggen My T-Mobile lukt niet

Waarom kan ik niet inloggen op My T-Mobile?

Lees hieronder verder bij de melding die jij in je scherm te zien krijgt.

Gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist

• Heb je de inloggegevens goed overgetypt? Bij kopiëren en plakken is het belangrijk dat je geen spaties mee kopieert.
• Je My T-Mobile wachtwoord is hoofdlettergevoelig: typ dus hoofdletters waar dat nodig is.
• Heb je je wachtwoord gewijzigd? Hou er dan rekening mee dat je browser misschien automatisch nog je oude wachtwoord invoert.
  Lees hoe je je wachtwoorden in Google Chrome kunt beheren, en hoe je dat in Internet Explorer doet.

Tip: Lukt het niet om in te loggen via bijvoorbeeld Google Chrome, probeer dan een andere browser zoals bijvoorbeeld FireFox of Internet Explorer. Het kan zijn dat er browserrestrictie zijn waardoor inloggen niet lukt. Werkt inloggen op alle browsers niet, vraar dan hieronder nieuwe inloggevens aan.

Vraag je inloggegevens opnieuw aan


Telefoonnummer is (nog) niet bekend
Na activatie van je mobiele nummer kan het een paar dagen duren voordat je een account kunt aanmaken.
Heb je jouw mobiele nummer binnen T-Mobile omgezet van bijvoorbeeld PrePaid naar een abonnement? Dan moet je een nieuw account aanmaken.

Maak een nieuw My T-Mobile account aan

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact