Stel hier je vraag

Algemene info My T-Mobile App

Wat is de My T-Mobile App?

Met de My T-Mobile App heb je via je mobiele telefoon toegang tot jouw informatie. Je meldt je eenmalig aan met je My T-Mobile inloggegevens, en je kunt daarna naar keuze een pincode instellen voor een snelle toegang. 

Je kunt de My T-Mobile App gratis downloaden. Wel heb je daarvoor het volgende besturingssysteem op je telefoon nodig:
• Android 4.0.3 of hoger
• iOS8 (Apple) of hoger
(heb je iOS7, dan kun je alleen een verouderde versie van de app gebruiken)
Voor lagere versies, of BlackBerry / Windows telefoons, is de app helaas niet geschikt.
Om de app te gebruiken, heb je ook een internetverbinding nodig.


Je ziet in de My T-Mobile App:

Overzicht
• Direct inzicht in je verbruikstatus
• Informatie over wanneer je je nieuwe tegoed ontvangt
• Informatie over eventuele werkzaamheden en storingen
• Ander nieuws dat wij graag met je delen, zoals T-Mobile Extra

Verbruikstatus 
Alles over je resterende tegoed(en)

Facturen
• De laatste 6 facturen in PDF (bij zakelijke klanten alleen als ze zijn vrijgegeven door de beheerder)

Abonnement
• Abonnementsgegevens (tariefplan en voordeelbundels)
• Contracttermijn
• MB-aanvuller aanschaffen

Gegevens en instellingen
• Profiel(foto) wijzigen
• Wachtwoord wijzigen
• Pincode van My T-Mobile App wijzigen
• Een extra account toevoegen en/of wisselen, ga hiervoor via het 'Menu' naar 'Mijn profiel'
• Het nummer van je simkaart

Service
• Toestelhulp: instructies en handleidingen
• T-Mobile Shops: vind een Shop bij je in de buurt
• T-Mobile Community: stel een vraag of reageer op het forum
• T-Mobile Webcare: neem contact met ons op
• App Feedback: laat je feedback achter over de App
• Informatie over de andere apps die T-Mobile aanbiedt

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact