Stel hier je vraag

Reparatie aanmelden accessoire

Wat kan ik doen als een accessoire van mijn telefoon kapot is?

Als een accessoire (batterij, headset, oplader en de geheugenkaart) van je telefoon kapot is, dan kun je deze via T-Mobile ter reparatie aanbieden. Voor accessoires die T-Mobile heeft geleverd geldt namelijk het wettelijke herstelrecht. Accessoires die buiten het wettelijke herstelrecht vallen, zoals hoesjes en losse headsets worden niet gerepareerd en/of vervangen. Batterijen en opladers die niet door T-Mobile zijn verkocht, vallen ook buiten het herstelrecht.

Batterij
Na een bepaalde tijd zal de gebruiksduur van de batterij teruglopen waardoor je deze vaker moet opladen. Dit is geen fabricagefout, maar hangt samen met de techniek die voor batterijen wordt gebruikt. Hoe lang het duurt voordat de gebruiksduur tergloopt hangt af van de instellingen en het gebruik van de mobiele telefoon.
Op het T-Mobile Forum staan handige tips om de batterij van iPhone toestellen langer mee te laten gaan.

Lees meer over herstelrecht

Je kunt de reparatie van je accessoire aanvragen in een T-Mobile Shop of via T-Mobile Klantenservice. Kies je voor reparatie via een T-Mobile Shop neem dan ook het aankoopbewijs mee.

Zoek een T-Mobile Shop bij u in de buurt  
Contactgegevens T-Mobile Klantenservice
Contactgegevens T-Mobile Klantenservice Zakelijke Markt

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact