Stel hier je vraag

Aanvragen betalingsregeling

Kan ik een betalingsregeling treffen met T-Mobile?

Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat je niet meteen je factuur kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen zodat je je factuur in delen betaalt. 

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?
• Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
• Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
• Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen
 
Alvast goed om te weten
Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling.
• Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.
• Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.

Je krijgt een blokkade voor 1) bellen en gebeld worden in het buitenland 2) bellen vanuit Nederland naar het buitenland 3) datagebruik in het buitenland, 4) bellen naar servicenummers 5) diensten van derde partijen (zoals sms-diensten en App store aankopen).
Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.
• Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.
 
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.
 
Bekijk direct je facturen

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact