Stel hier je vraag

Betalen rekening particulier

Hoe kan ik mijn rekening betalen?

Je kunt je facturen betalen via automatische incasso of acceptgiro. 
Het betalen via automatische incasso is gratis. Als je per acceptgiro wilt betalen, dan brengen wij hiervoor elke maand extra kosten in rekening. Hoe hoog deze kosten precies zijn, staat op de prijslijst van je abonnement.
Via My T-Mobile kun je je betalingsmethode zelf aanpassen.

Wanneer je nieuwe factuur is opgemaakt, kunnen we je hierover een sms of e-mail sturen, dat noemen we FactuurOnline. Lees hier hoe je je kunt aanmelden voor FactuurOnline.

Meteen betalen
Heb je een openstaande rekening, dan kun je deze direct betalen op onze website via iDeal. Eventuele blokkades verwijderen we binnen een uur na ontvangst van de betaling. Ook sturen we je een e-mail ter bevestiging.

Wil je liever op een andere manier betalen? 
Op deze pagina staat een overzicht van al onze betaalmogelijkheden.

Status van betaling controleren
Je kunt eenvoudig de status van je betaling controleren via My T-Mobile of door te bellen naar 1202.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact