Stel hier je vraag

Reden prijsopgave toestel

Waarom heb ik een prijsopgave voor de reparatie van mijn toestel ontvangen?

U ontvangt een prijsopgave als het geconstateerde defect buiten de garantie valt. In dat geval zijn er kosten aan de reparatie verbonden. U kunt op basis van de prijsopgave zelf kiezen of u het defecte toestel wilt laten repareren.

Klik hier voor de reden van uw prijsopgave

T-Mobile is in sommige gevallen gerechtigd om naast de reparatiekosten onderzoekskosten in rekening te brengen.

  • Toestel gekocht voor 01-01-2013: hiervoor geldt een vast bedrag van € 42,50.
  • Toestel gekocht na 01-01-2013: hiervoor geldt een vast bedrag van € 36,30


T-Mobile kan deze onderzoekskosten in rekening brengen als:

  • er geen defect aan uw toestel gevonden wordt
  • u na de prijsopgave besluit om uw toestel toch niet te laten repareren


Meer informatie vindt u in onze garantievoorwaarden

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact