Stel hier je vraag

Beperkte service PrePaid

Waarom geeft mijn PrePaid telefoon aan dat ik een 'beperkte service' heb?

Als je jouw PrePaid-simkaart meer dan 6 maanden niet actief gebruikt, dan wordt de simkaart door ons gedeactiveerd. In dat geval geeft je telefoon de melding dat je 'beperkte service' hebt, of dat je simkaart deactief is.

De reden dat wij simkaarten na 6 maanden geen gebruik afsluiten, is dat we telefoonnummers niet onnodig lang actief willen laten op het netwerk. PrePaid aansluitingen worden namelijk vaak maar voor een korte tijd gebruikt, en een opzegging is bij PrePaid niet nodig.
Zie voor meer informatie hierover de Algemene Voorwaarden PrePaid (PDF).

Actief gebruik
• Zelf bellen (als het gesprek wordt aangenomen)
• Inspreken van een voicemail
• Een sms of mms versturen
• Tegoed opwaarderen
• Internetten via het T-Mobile netwerk (niet via wifi)
• Doorgeschakeld gesprek (als het gesprek wordt aangenomen)

Geen actief gebruik
• Gebeld worden
• Zelf bellen (als het gesprek niet wordt aangenomen)
• Zelf bellen en gebeld worden via T-Mobile Samen
• Bellen naar 1244
• Je voicemail wordt ingesproken
• Sms of mms ontvangen
• Opwaarderingen door T-Mobile zelf 
• Doorgeschakeld gesprek (als het gesprek niet wordt aangenomen)

Weer kunnen bellen
Is jouw nummer gedeactiveerd omdat de aansluiting te lang niet is gebruikt? Dan kan dat niet teruggedraaid worden. Je tegoed is vervallen. 
Als je een nieuw T-Mobile PrePaid nummer wilt, kan je een nieuwe simkaart bestellen in onze
Online Shop of langsgaan bij een T-Mobile Shop.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact