Stel hier je vraag

Aanzetten of uitzetten internetlimiet buitenland

Wat is de internetlimiet in het buitenland, en kan ik die uitzetten?

T-Mobile klanten worden bij gebruik van mobiel internet over de grens automatisch beschermd om onverwacht hoge kosten te voorkomen.

Binnen de EU gebruik je gewoon je internetbundel. Is je internetbundel op? Dan kun je kiezen voor beperkt blijven internetten op lage snelheid, of direct snel internet via een MB-aanvuller.

Reis je verder de wereld over, dan zie je op je mobiel twee opties:
- je kunt kiezen voor een Travel & Surf pas of
- je kunt kiezen voor betalen per MB
Als je kiest voor betalen per MB, berekenen we kosten per MB die je gebruikt, tot een maximum van € 60,50. Als je deze limiet bereikt moet je opnieuw kiezen tussen verder betalen per MB of een Travel & Surf pas kopen.
Tip: Een Travel & Surf pas is uiteindelijk altijd voordeliger dan betalen per MB.
Lees hier meer over Travel & Surf passen

Limiet uitzetten (en ook weer aanzetten)
Je kunt er zelf voor kiezen de internetlimiet uit te zetten. Stuur dan een sms met de tekst 'DATALIMIET UIT' naar 1301. Jouw limiet wordt dan binnen een uur voor álle zones uitgezet. Als je flink gaat internetten, kan dit hoge kosten met zich meebrengen.
De datalimiet gaat niet automatisch weer aan, dus als je de vorige vakantie de limiet hebt uitgezet blijft deze uitstaan.
Wil je de datalimiet weer aanzetten, stuur dan een sms met de tekst 'DATALIMIET AAN' naar 1301. Als je een aanpassing hebt gedaan, kun je 24 uur later de limiet weer uit- of aanzetten.

Voor zakelijke klanten is de limiet ook via T-Mobile Beheer te wijzigen als de telecombeheerder daar gebruik van maakt.

PrePaid
Heb je een PrePaid? Ga dan naar onze PrePaid buitenlandpagina voor meer informatie over het gebruik van data in het buitenland en kies de bundel die bij je past.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact