Stel hier je vraag

Problemen bellen en gebeld worden in buitenland

Waarom kan ik niet bellen en gebeld worden in het buitenland?

Dit kan meerdere oorzaken hebben, probeer daarom eerst het volgende: 

• Controleer of T-Mobile een netwerkovereenkomst heeft met het land waar je je in bevindt. Niet overal in het buitenland is een mobiel netwerk beschikbaar. Let wel: T-Mobile kan geen garanties geven over het bereik en de kwaliteit van buitenlandse netwerken.
• Controleer of je de juiste landcode intoetst. Bel je bijvoorbeeld naar Nederland, toets dan in: +31 of 0031 gevolgd door het mobiele nummer zonder de '0'.
• Selecteer handmatig het netwerk. 
• Het is vanuit het buitenland niet mogelijk om naar een 0900-nummer in Nederland te bellen. Meestal heeft een bedrijf hiervoor een alternatief nummer beschikbaar.

Tijdelijke blokkade
Het is ook mogelijk dat er een tijdelijke blokkade is op jouw aansluiting. Deze blokkade kan toegevoegd zijn omdat je een betalingsachterstand hebt, maar ook wanneer je een nieuwe klant van ons bent. Ben je een nieuwe klant, dan wordt d
eze blokkade opgeheven zodra je de eerste twee facturen hebt betaald. Ook kun je direct een voorschot van € 115,- betalen.  

Heb je bovenstaande zaken gecontroleerd maar ervaar je nog steeds problemen met bellen en gebeld worden in het buitenland, neem dan vanuit het buitenland contact op met T-Mobile Klantenservice

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact