Stel hier je vraag

Annuleren bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je een particuliere bestelling geplaatst via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice, dan kun je deze in sommige gevallen annuleren. Heb je op onze website besteld en gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice.
Bestellingen afgesloten in de T-Mobile Shop en zakelijke bestellingen kun je NIET annuleren.


Hieronder zie je wat je kunt doen.

Je hebt nog geen e-mail ontvangen van AMP
Als onze koerier AMP Groep nog geen e-mail heeft gestuurd, is je bestelling nog in behandeling. De bestelling is niet automatisch te annuleren, neem daarom contact op met T-Mobile Klantenservice

Je hebt een e-mail ontvangen van AMP
Als je al een bezorgafspraak hebt gemaakt, dan kun je deze op de dag voorafgaand aan de bezorging nog annuleren. Annuleren kan tot 22.30 uur op twee manieren:
• via de link die je eerder per e-mail hebt ontvangen van mijnafspraak@ampgroep.com.
• inloggen op www.mijnafspraak.nl, waar je met de inloggegevens uit de ontvangen e-mail je bestelling kunt wijzigen.

Je hebt de bestelling ontvangen
Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je toestel of simkaart kun je de bestelling annuleren. Neem hiervoor contact op met T-Mobile Klantenservice of kijk op deze pagina.

Let op! Heb je je abonnement verlengd met Sim Only, dan krijg je alleen een contractbevestiging. Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de contractbevestiging kun je de bestelling annuleren op dezelfde manier als hierboven staat.

Een aangevraagde annulering is na 2 dagen verwerkt. Je ontvangt vanuit T-Mobile ook een e-mail als je bestelling volledig is geannuleerd in alle systemen. T-Mobile doet haar best een eventuele bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten.

Heb je een bestelling geplaatst bij een andere winkel of website? Dan vragen wij je contact op te nemen met het verkooppunt. T-Mobile kan hierover geen toezeggingen doen.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact