Stel hier je vraag

Verlaagde snelheid mobiel internet

Waarom is de snelheid van mijn mobiel internet verlaagd?

Is je internetbundel op en je snelheid verlaagd? Bij de start van de volgende factuurmaand krijg je de oude internetsnelheid automatisch weer terug. Wil je direct weer snel internetten, dan koop je eenvoudig extra MB's met een MB-aanvuller of GB-aanvuller of kies ervoor door te blijven internetten tegen een lage snelheid in Nederland. Je koopt deze via de sms die wij sturen als je bundel op is. Klik in de sms op de link naar t-mobile.nl/verbruik en maak je keuze. De MB-aanvuller of snelheidsreset gaat dus pas in als je vaste internetbundel helemaal op is, en is geldig tot het einde van je factuurmaand. Je kunt deze ook aanschaffen via My T-MobileT-Mobile Beheer of de My T-Mobile app.

Was je gewend om je snelheid te resetten door een sms te sturen? Dan blijft deze mogelijkheid gewoon bestaan: stuur een sms met 'reset snelheid' naar 1303.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact