Stel hier je vraag

Melden van telefonische overlast

Wat kan ik doen als ik telefonisch word lastiggevallen?

Wij helpen je graag de overlast te stoppen!

Word je ongewenst gebeld door commerciële bedrijven? Laat je dan registreren op bel-me-niet.nl.

Word je gebeld door een persoon? Dan kunnen we de overlast voor je onderzoeken. Vul daarvoor het online onderzoeksformulier in, of download het papieren formulier en stuur het per post naar ons toe.
Voor het online formulier moet je inloggen met je My T-Mobile account.
Ben je T-Mobile Thuis klant? Dan kun je je melding alleen per post indienen via het papieren formulier.

Binnen 15 dagen nadat wij het ingevulde meldformulier hebben ontvangen, sturen wij je een schriftelijke reactie.

Houd er rekening mee dat wij alleen gesprekken kunnen onderzoeken:
• die je hebt beantwoord (er moet verbinding zijn geweest)
• van Nederlandse telefoonnummers

In het meldformulier zelf staat meer informatie over wat we wel en niet kunnen onderzoeken.
 
Zelf blokkeren
Tegenwoordig kun je met de meeste smartphones telefoonnummers blokkeren. Ook zijn er apps waarmee je bepaalde nummers kunt blokkeren.
Voor meer informatie, bekijk de handleiding van je toestel of kijk in de App Store van je toestel.
T-Mobile kan helaas geen individuele nummers voor je blokkeren.

Valse telefoonnummers
Tegenwoordig kunnen valse telefoonnummers worden meegestuurd met een gesprek of sms; dan zie je een telefoonnummer staan, maar dat is niet het echte nummer wat gebruikt is. In ons onderzoek controleren we dit ook goed. Is inderdaad een vals telefoonnummer meegestuurd, dan kunnen we niet altijd achter het echte telefoonnummer komen. Dit betekent dat uit ons onderzoek misschien een andere conclusie komt dan je verwacht. 

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact