Stel hier je vraag

Alles over diensten van derde partijen (apps, sms-diensten, mobiele betalingen)

Wat zijn diensten van derde partijen, hoe kan ik me afmelden en waar kan ik terecht met vragen en klachten?

Bij T-Mobile kun je via je factuur betalen voor diensten van derde partijen. Zoals het betalen van apps, credits voor games en stemmen op je favoriete kandidaat in een tv-show. Er zijn drie soorten diensten:

1. Apps betalen via je factuur 
    • Bv. betalen van Apps in Google Play, Windows Store en BlackBerry World 
    • Factuur: onder de noemer 'Overige aankopen bij derde partijen' zie je een specificatie van de apps en diensten die je hebt aangeschaft

2. Sms-diensten 
    • Bv. stemmen voor tv-shows, opvragen van huis- en autogegevens, ringtones en wallpapers 
    • Factuur: je ziet de 4-cijferige code. De aanbieder van die code kun je opzoeken op payinfo.nl

3. Diensten Mobiel Internet 
    • Bv. betalen voor credits voor games, betalen voor video on demand 
    • Factuur: Op je factuurspecificatie zie je FTMSC staan. Via payinfo.nl kun je opzoeken waarvoor je hebt betaald

Inzien en afmelden dienst
Diensten van derde partijen zijn vaak een abonnement. Het gaat dan dus om een specifieke dienst. Je kunt je hiervoor zelf afmelden.
1. Apps betalen via je factuur: niet van toepassing, dit is geen abonnement (je betaalt per aankoop)
2. Sms-diensten: stuur een sms met de tekst STOP naar de afzender (4-cijferige code)
3. Diensten Mobiel Internet: zet je abonnement stop via payinfo.nl (als je een 097-nummer hebt, neem contact met ons op)

Blokkeren alle diensten
Op My T-Mobile kun je een blokkade instellen (of opheffen) voor de diensten, zodat je hier helemaal geen gebruik meer van kunt maken. Dit geldt ook voor bestaande abonnementen.

Stel de blokkade in op My T-Mobile (inloggen)

Onterecht kosten in rekening gebracht
Lukt het je niet om een dienst af te melden, of ben je het niet eens met de kosten die hiervoor in rekening gebracht zijn? Dan kunnen wij een onderzoek voor je opstarten (tenzij je een klacht hebt over apps). Hiervoor moet je ons wel toestemming geven. Vul daarvoor het online onderzoeksformulier in. Wij nemen binnen 30 dagen contact met jou op.
Voor het online formulier moet je inloggen met je My T-Mobile account.
 

Overige vragen diensten derde partijen
Voor vragen over de aankoop die je hebt gedaan:
• Apps: neem contact op met de klantenservice van de App Store of Google Play Store
• Sms-diensten: neem contact op met ons, of met de aanbieder van de sms-dienst (via payinfo.nl)
• Diensten Mobiel Internet: neem contact op met ons, of met de aanbieder van de dienst (via payinfo.nl)

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact