Stel hier je vraag

Aanvragen of aanpassen wachtwoord voor contractinformatie

Hoe kan ik een wachtwoord voor de bescherming van mijn contractinformatie instellen of aanpassen?

Je kunt een (nieuw) wachtwoord als volgt aanvragen:
• via e-mail
• door een brief te sturen naar T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag
• of door binnen te lopen in een T-Mobile Shop

Vermeld bij je aanvraag je naam, volledige adres, mobiele nummer en het gewenste wachtwoord. 
Let op! Het wachtwoord moet aan de volgende 3 voorwaarden voldoen:
1. het wachtwoord is maximaal 12 tekens lang
2. het wachtwoord mag geen getallen bevatten
3. het wachtwoord mag niet 'ja', 'nee' of 'geen' zijn 

Vergeet niet bij je aanvraag een kopie legitimatiebewijs mee te sturen. Op deze kopie mag je je burgerservicenummer (BSN) en pasfoto onleesbaar maken.

Nadat je een wachtwoord hebt ingesteld bij jouw gegevens, geven onze medewerkers alleen nog maar informatie over jouw contract aan personen die het wachtwoord kunnen noemen.
Dit is een ander wachtwoord dan voor My T-Mobile.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact