Stel hier je vraag

Verbruikstatus klopt niet

Waarom klopt mijn verbruikstatus niet?

Je verbruikstatus op My T-Mobile en de My T-Mobile App geeft je inzicht in jouw huidige tegoed en de overige kosten die je eventueel hebt gemaakt in deze periode.

Soms is de verbruikstatus helaas niet juist. Dit kan gebeuren als je je abonnement hebt gewijzigd, bijvoorbeeld door het toevoegen van een bundel of het aanpassen van je tariefplan. Ook kan het voorkomen dat er sprake is van een storing, je krijgt in dat geval een melding te zien op My T-Mobile en de My T-Mobile App.

Onbeperkt Voordeelbundel
Heb je een Onbeperkt Voordeelbundel (bv. Onbeperkt Internet of Onbeperkt Bel & Sms)? Dan geeft de verbruikstatus wel een bepaald aantal eenheden weer, maar deze eenheden worden niet verbruikt, aangezien je gebruikmaakt van de Onbeperkt Voordeelbundel. Je kunt de getoonde eenheden dan dus negeren.

Indicatie
De verbruikstatus is een indicatie van jouw resterende tegoed en de hoogte van je komende factuur. Je kunt hier geen rechten aan ontlenen. Als je vermoedt dat de verbruikstatus niet juist is, adviseren wij je altijd jouw factuur af te wachten. Op de factuur kan je de bijzonderheden bekijken.

Details van je verbruik
Je kunt via jouw My T-Mobile account de gespreksdetails van de verbruikstatus inzien.

Bekijk je verbruikstatus

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact