Stel hier je vraag

Geen factuurkorting meer

Waarom ontvang ik geen korting meer op mijn factuur?

Er kunnen twee redenen zijn waarom je geen korting meer op je factuur ontvangt:

1. De kortingsperiode is afgelopen: de maandelijkse korting stopt altijd automatisch na de afgesproken periode. De periode van de korting vind je terug in de contractbevestiging. Deze heb je ontvangen tijdens het afsluiten van je contract.
2. De korting is vervallen: als je je tariefplan wijzigt, bijvoorbeeld een wijziging van je internet of belbundel. Dan vervallen alle lopende kortingen.

Als de kortingsperiode is afgelopen, is de kans groot dat ook jouw vaste contractperiode is afgelopen. En dat betekent dat je jouw abonnement weer kunt verlengen, en dus opnieuw korting kunt krijgen op je vaste maandkosten!
Kijk op My T-Mobile of je jouw abonnement al kunt verlengen

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact