Stel hier je vraag

Opheffen blokkade na betaling voor zakelijke klanten

Wanneer wordt mijn blokkade opgeheven?

Indien u gedurende langere tijd niet aan uw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling wordt een blokkade op uw aansluiting automatisch opgeheven.

Wilt u dat de blokkade eerder wordt opgeheven?
Stuur dan  een betalingsbewijs (bevestigingsmail/screenshot van de betaling) naar incassozakelijk@t-mobile.nl. Om de betaling snel terug te vinden hebben wij onderstaande gegevens nodig, vermeld deze in de e-mail: 
- uw mobiele telefoonnummer
- datum + tijdstip van betaling
- betaald bedrag
- overgemaakt naar rekeningnr + naam
- betaald vanaf rekeningnr
- betalingskenmerk dat is gebruikt

Hebben we het betalingsbewijs voor 12.00 uur ontvangen, dan verwijderen we de blokkade voor 13.00 uur. Hebben we het betalingsbewijs voor 16.00 uur ontvangen, dan verwijderen we de blokkade voor 17.00 uur.

Standaard termijn voor verwijderen van blokkade
Stuurt u geen betalingsbewijs, dan staat hieronder hoe snel we de blokkade verwijderen.
Dit hangt af van de manier waarop u betaalt:

- Betaling via AcceptEmail (tot 20.00 uur) => binnen 5 uur (anders de volgende werkdag)
- Betaling via T-Mobile Shop (zowel de terminal als de kassa) => binnen 5 uur
- Handmatige overboeking via internetbankieren => 3 werkdagen
- Handmatige overboeking via overschrijfkaart => 7 werkdagen
- Betaling via opgestuurde acceptgiro => 7 werkdagen

Let op! Bovenstaande termijnen gelden alleen als u een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij uw betaling hebt vermeld.

Uitzonderingen bij het verwijderen van een blokkade:
- Als u in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een aparte blokkade. Dit doen wij als extra service om u te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of een blokkade geplaatst wordt, en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd na betaling. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact met ons opnemen. 
- Heeft u meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer al deze facturen zijn betaald.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact