Stel hier je vraag

Uitleg betalingsachterstand voor zakelijke klanten

Wat moet ik doen bij een betalingsachterstand?

Bij een betalingsachterstand kunt u uw rekening alsnog gemakkelijk en snel betalen op één van de onderstaande manieren.

Overschrijven
U kunt het openstaande bedrag overmaken op bankrekeningnummer NL03COBA0733959717. Vermeld bij uw betaling altijd uw naam en uw klantnummer.
Betaalt u vanuit het buitenland, dan heeft u daarnaast de SWIFT-code (COBANL2XXXX) nodig, behalve als het gaat om een van de SEPA-landen.

Let op bij een toestel factuur!
Wilt u de factuur voor uw toestel betalen? Gebruik dan een ander bankrekeningnummer: NL87COBA0733959660. Vermeld bij uw betaling het klantnummer en het factuurnummer die in de brief staan (dit zijn andere nummers dan op uw maandelijkse facturen staan).

In een T-Mobile Shop
U kunt het openstaande bedrag direct betalen in een van onze winkels.
Kijk hier voor een winkel bij u in de buurt

My T-Mobile
Je kunt eenvoudig betalen en de status van je betaling controleren via My T-Mobile.

Heeft u inmiddels een blokkade, lees dan verder in Opheffen blokkade na betaling

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact