Stel hier je vraag

Uitleg bijzondere facturen

Waarom wijkt mijn factuur af van mijn andere facturen?

Het is fijn om iedere maand ongeveer hetzelfde bedrag te betalen. T-Mobile rekent dan ook maandelijks dezelfde abonnementskosten. Toch zijn er een paar situaties waarbij deze abonnementskosten anders in rekening worden gebracht.
Bijvoorbeeld als je een extra bundel neemt, of je abonnement wijzigt, dit heeft namelijk invloed op de berekening van de kosten op de factuur. Ook de eerste en de laatste factuur die u van T-Mobile ontvangt wijken af van de andere facturen. 

We leggen uitgebreid uit hoe deze bijzondere facturen zijn opgebouwd.
Volg daarvoor onderstaande links.

Particuliere klanten - je eerste factuur
Zakelijke klanten - uw eerste factuur

Eerste factuur na wijziging van het abonnement
Laatste factuur na beëindiging van het abonnement

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact