Stel hier je vraag

Gestolen / verloren toestel (particuliere klant)

Wat kan ik doen als mijn toestel kwijt of gestolen is?

1. Simkaart blokkeren
Laat je simkaart zo snel mogelijk blokkeren! Alle gemaakte kosten tot het moment van de blokkering, zijn namelijk voor je eigen rekening. Voor het blokkeren van je sim kun je áltijd terecht op My T-Mobile en natuurlijk telefonisch bij onze klantenservice (telefoonnummer 06 2400 1200, en vanuit het buitenland +31 6 2400 1200).
Blokkeer je simkaart zelf op My T-Mobile
 
2. Vraag een nieuwe simkaart aan
We raden je aan een simkaart via My T-Mobile te kopen. Je betaalt dan voor een enkele simkaart maar € 5,09. Je kunt natuurlijk ook terecht bij onze Klantenservice of in een T-Mobile Shop. Maar dan betaal je € 10,-.
Vraag een simkaart aan op My T-Mobile
 
3. Een eventuele nieuwe telefoon
Als je geen toestelverzekering hebt, kun je een nieuwe telefoon aanschaffen in combinatie met een contractvernieuwing.
Je kunt je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de vaste contractperiode. Als je niet weet wanneer jouw vaste contractperiode afloopt, kun je de einddatum bekijken op My T-Mobile. Loopt jouw abonnement nog niet binnen 4 maanden af, maar heb je wel een nieuw toestel nodig? Dan kun je jouw contract vervroegd vernieuwen.
Vernieuw online via My T-Mobile        Lees meer over Early Renewal 

Heb je wél een verzekering afgesloten bij je telefoon? Als je jouw verzekering via T-Mobile zelf bent aangegaan, is je toestel verzekerd bij CHUBB, bij ACE Insurance of bij ProAssist. Op onze webpagina over verzekeringen kun je zien waar je terecht kunt met je vragen.
  
Toestel teruggevonden?
Als je je telefoon of simkaart terugvindt, kun je je simkaart ook zelf weer deblokkeren via My T-Mobile.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact