Stel hier je vraag

Activeren nieuwe (duo)simkaart

Hoe activeer ik mijn nieuwe (duo)simkaart?

Heb je je oude simkaart nog, en doet deze het nog?
Dan kun je jouw nieuwe simkaart eenvoudig zelf activeren op My T-Mobile. Ook als je een zakelijke eindgebruiker bent. Wij sturen je dan een verificatiecode naar je oude simkaart. Die heb je nodig voor de activatie van je nieuwe simkaart.
Let op! Je oude simkaart wordt nu onbruikbaar. Kopieer daarom eerst de gegevens van je oude simkaart naar je telefoon. Check de T-Mobile Toestelhulp voor meer informatie.

Heb je je oude simkaart niet meer, of doet deze het niet meer?
Ook dan kun je de nieuwe simkaart activeren op My T-Mobile. We sturen dan geen verificatiecode. Wel staan in dit geval de eerste 48 uur de volgende blokkades actief:
• Mobiel internet in het buitenland
• 0900-nummer bellen
• Bellen in en naar het buitenland

Beheerder zakelijke klant?
Je kunt nieuwe, vervangende simkaarten van medewerkers eenvoudig via T-Mobile Beheer activeren.
Maar: gaat het om nieuwe simkaarten, bijvoorbeeld voor nieuwe medewerkers? Neem dan contact met ons op.

Goed om te weten
• Als je een nieuwe simkaart ontvangt bij je contractverlenging, hoef je deze alleen te (laten) activeren als jouw huidige simkaart níet in je nieuwe toestel past. Anders kun je gewoon je huidige simkaart blijven gebruiken en de nieuwe simkaart bijvoorbeeld bewaren voor de toekomst
• Als je gebruikmaakt van internetbankieren via ING bank, houd dan rekening met de veiligheidsprocedure van de ING bank. Na het activeren van een nieuwe simkaart is het dan 48 uur niet mogelijk om TAN-codes te ontvangen. Kijk op de website van ING bank voor meer informatie
• Voor het activeren vragen we om je simkaartnummer. Dit nummer staat op de kaart waar je de simkaart uit drukt, achter de letters ICC

Lukt het activeren niet? Neem dan contact met ons op

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact