Stel hier je vraag

E-mail over verouderd abonnement

Waarom ontvang ik een mail over dat mijn abonnement verouderd is en ik moet overstappen naar een nieuwer abonnement?

Wij hebben op 12 oktober inderdaad een e-mail gestuurd, naar een hoop klanten die een abonnement hebben dat al lange tijd niet meer wordt verkocht.
 
Wij zijn bezig om alles een stuk overzichtelijker en eenvoudiger te maken. Voor iedereen. Daarom zetten we jou - als je deze e-mail of brief hebt ontvangen - over naar onze nieuwe abonnementen. Naar welk abonnement precies, dát verschilt per klant. Dat is namelijk gebaseerd op het abonnement dat je op dit moment hebt. 
 
In de e-mail die je hebt ontvangen, staat een link naar een webpagina met alle informatie die specifiek voor jóu geldt. Hiervoor moet je dan wel eerst inloggen.
Je mag gewoon op deze link klikken; het is geen phishing.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact