Stel hier je vraag

Uitleg over (en afkopen van) een toestelkrediet, toestelbetaling of toestelservice

Wat betekenen Toestelbetaling, Toestelservice en Abonnementsduurkorting op mijn factuur?

Als je bij je abonnement een toestel neemt laten we duidelijk zien dat je hier apart voor betaalt.
Hieronder leggen we uit op welke manier je betaalt voor je toestel.

Toestelkrediet
Sinds 1 januari 2017 sluit je een toestelkredietovereenkomst af bij je abonnement. Dit betekent dat de maandelijkse betaling voor je toestel een toestelkrediet is. 
En als je contract na 1 mei 2017 is aangegaan, dan hebben we je toestelkrediet ook verplicht moeten registreren bij BKR als het bedrag hoger dan € 250,- is. Veel meer informatie over toestelkredieten en alles eromheen lees je op t-mobile.nl/geld-lenen-kost-geld.


Toestelbetaling/toestelservice
Als sinds januari 2015 geven we je duidelijk aan hoeveel je per maand betaalt voor je toestel. Je hebt toen een toestelcontract afgesloten bij je abonnement en ziet ook op je maandelijkse factuur een apart bedrag voor je toestel staan.

Toestelkrediet/toestelbetaling direct afkopen
Je kan je toestelkrediet of toestelbetaling ook direct helemaal afbetalen als je dat wil.
1) Log in op deze My T-Mobile pagina
2) Ga naar het tabje 'Toestelkrediet'.
3) Hier kun je je toestelkrediet of toestelbetaling direct volledig afbetalen via iDeal
Heb je een toestelservice? Deze kun je helaas niet online afbetalen, neem daarvoor contact met ons op.

Niet het antwoord op je vraag?

Heb je je antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op.

Ik wil contact